نوشته شده در بازار و تجارت

تبلیغات در گوگل ادورز

تبلیغات در گوگل ادورز منتشر شده در بهمن ۱۶, ۱۳۹۶ارسال دیدگاه

یکی از مزایای اصلی که بازاریابی اینترنتی را بهتر از کانال‌های بازاریابی سنتی مانند تلویزیون یا برنر ها و تراکت های چاپی می‌کند ، این است که اندازه‌گیری تأثیرگذاری آن بسیار آسان است. به‌هرحال تا زمانی که نتوانید بفهمید تا چه حدی رتبه‌ی شما در جستجوی گوگل بالا یا پایین رفته است ، کمپین‌های سئو برای شما چالشی بزرگ به شمار می‌روند.

تبلیغات کلیکی گوگل ادواردز ( مخفف Pay Per Click ) یکی از ابزارهایی است که وظیفه‌ی اندازه‌گیری نتایج کمپین‌هایتان را نیز بر عهده می‌گیرد.

این احتمالاً یکی از بهترین منابع برای اندازه‌گیری کارایی تبلیغات در گوگل ادوردز است ، زیرا تبلیغات کلیکی گوگل ادواردز دارای مقدار زیادی معیار PPC است که این کار ( اندازه‌گیری و سنجش میزان تأثیرگذاری تبلیغ ) را برای شما انجام می‌دهد.
همچنین تبلیغات در گوگل ادوردز انعطاف‌پذیر است چون‌که گزینه‌های قابل تنظیم برای کمپین تبلیغاتی شما را با توجه به نیازهای خاص شما در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی از این موارد را در پایین با هم بررسی می کنیم:

انواع کلمات کلیدی تبلیغاتی موردنظر خودتان را در گوگل ادواردز مشخص کنید

این به شما اجازه می‌دهد که تبلیغات خود را برای جستجوی دقیق کلمات کلیدی نمایش دهید؛ یعنی دقیقاً آن کلمه کلیدی که مدنظر شما است را می‌توان در گوگل ادواردز تنظیم نمود؛ بنابراین اگر کلمه موردنظر تبلیغاتی شما مثلا ” تبلیغات در گوگل ” باشد ، آن را در گوگل ادواردز تنظیم کنید ، اگر کسی جستجو کند ” تبلیغات ” یا ” گوگل ” ، تبلیغات شما برای آن کاربر نمایش داده نمی‌شود؛ یعنی از دید عمومی به یک دید خاص تنظیماتی را می‌توانید انجام دهید.

فرمت‌های تبلیغاتی خودتان را می‌توانید مشخص نمایید

این تنظیمات به شما توانایی نمایش همه‌چیز را از تصاویر محصول ، اطلاعات تماس و … را همراه با لینک سایتتان را می‌دهد.

شما می توانید با استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز می‌توانید مخاطبانتان را به یک موقعیت مکانی یا زمانی مشخص ، زبان خاص و یا حتی مرورگر و دستگاهی که برای جستجو استفاده می‌کنند محدود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *